08 december 2009

Skønt julepynt…

Min søster (tjek hendes fine blog) er lige hjemvendt fra en tur til Prag og der havde hun købt en fiiiiiiin gave til mig. Den indeholdt noget fint glasjulepynt.

Hvis jeg havde en masse penge så tog jeg til Prag og købte alt deres fantastiske julepynt. De har så meget fedt julepynt dernede.

Penge har jeg ikke så forfærdeligt mange af, så ind til videre må jeg vist nøjes med de fine ting min søster har givet mig. de er til gengæld RIGTIG fine!!! Tak søs :D

 

trala 005

 

Desuden skal I også lige se det stykke julepynt der ALTID skal på vores juletræ. Nemlig en klatrenisse, der skal sidde på det øverste stykke, lige under stjernen. Den er ikke noget yndigt fund, men den er en del af vores juletrækultur og jeg kan huske den fra lige siden jeg var lille.

Den er i hvert fald…..ahem….Unik!

 

trala 019

5 kommentarer:

  1. Selv tak :-) og wow for en flot header du har fået lavet !!!!
    Det må du hjælpe mig med for et eller andet er i hvert fald gået galt :-/
    Forresten kan ikke finde den fine blog du viste mig i lørdags. Den med eks. den hæklede skærm til rispapirslampe. Vil du sende link?
    Knus

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg skal nok hjælpe dig en dag. Det er rigtig simpelt.
    Jeg skal nok lige sende link, jeg skal bare lige komme i tanke om hvad den hed. Du får en mail senere,
    knus.

    SvarSlet
  3. Takker - tror også at der var noget med en plisseret lampeskærm, så vidt jeg husker.
    Mærkeligt, du er forsvundet fra min blog liste ????

    SvarSlet
  4. så fin julepynt du har fått :D skulle gjerne hatt et par sånne sopper selv ;D

    SvarSlet
  5. Tak jeg er også rigtig glad for dem :)

    SvarSlet