07 november 2010

Dagens (eneste) gode gerning...

Dagen idag har virkelig været store dovnedag. Thomas og jeg var til indflytterfest igår, hos en kammerat. Det var uden mand og børn(inkl. Gerda-kat). De blev passet hos svigermor, der pludselig fik noget at lave med to børn og kat i huset ;)
Når man er til meget hyggelig indflytterfest, så bliver der også indtaget en del alkohol.
Kombinationen af alkohol og ikke al for megen søvn er ikke den bedste cocktail. Idag har jeg ikke lavet dagens gode gerning; og dog.
Jeg har kun haft et barn hjemme, så jeg pakkede mand og barn i bilen og så tog vi ud og handlede til hele ugen. Det var en stor bedrift!! Og jeg har endda beviser


Ungerne har derefter så fået lov til at spille wii og Nintendo hele dagen. Til aftensmad har vi fået frysepizza. Sikken en mor jeg er.
Dog må jeg lige pudse glorien og fortælle at jeg også har syet min kjole 90% færdig, læst lektier med noah og læst godnat-vampyrhistorie.
Godt der er en ny dag i morgen, hvor jeg kan prøve at være overskuds-agtig.
Go' søndag.


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: