01 december 2010

Lettere forsinket, men dog lavet…

Gud, er det allerede 1. december?!?!?!

Hvorfor kommer det som en overraskelse hvert år!?

Men altså, det er nu dejligt. Jeg elsker jul Open-mouthed smile.

Jeg elsker børnenes glæde ved denne måned. Igår kunne Noah og Sander ikke sove. De var SÅ spændte, fordi de havde sat risengrød op på loftet til nissen. Jep vi har sådan en, der flytter ind på vores loft, hvert år den 1. december.

I nat var ingen undtagelse. Det var ret vildt. Han havde skrevet et brev til dem, som Noah læste helt selv(moderen er STOLT!!!) og i sokkerne var der sørme en lille pakke til dem hver. En pakke champions league-samlekort. Det var virkelig lykken. Det er nu en god nisse vi har her i huset.

Igår var jeg lidt effektiv, trods sygt barn.

Jeg fik lavet adventskrans, JEP lettere forsinket, men dog lavet Open-mouthed smile

Den er et led i vores stilforvirrede julepyntning he he.

pokijhgfdsertyujiklæpoiuytgf 012

Igår aftes fik jeg et energiboost og fik pludselig lyst til at lave lidt pynt til vores fordør.

Jeg gik i gang med Hamaperlerne og fik lavet lyserødt “GOD JUL” og en masse hvide iskrystaller. Det blev rigtig godt, det er dog lidt svært at fange farverne rigtigt.

pokijhgfdsertyujiklæpoiuytgf 016  pokijhgfdsertyujiklæpoiuytgf 013qwsaqws 022  pokijhgfdsertyujiklæpoiuytgf 017

1 kommentar:

  1. Er vild med din adventskrans og hamaerne - det ser for fedt ud :-))

    SvarSlet