28 maj 2011

Ahhh der er ikke noget som loppemarkeder…

Idag har jeg endelig fået taget mig sammen og er kommet afsted til et loppemarked jeg rigtig gerne ville til.

Her i Randers, hvor jeg bor, der ligger der en heltidsskole og de skal hvert år afsted på studietur. De indsamler ting og sager, som de kan sælge på et fedt loppemarked og så bruger de pengene til studieturen. Fantastisk idé!!

Jeg elsker at komme der, for der er priserne reelle og man kan prutte om prisen Smiley, der blinker

Jeg var afsted her til morgen og inden jeg når mere end 10 meter ind på loppemarkedet, så finder jeg disse to fantastiske ting.

Et “teaktræs” klædeskab til sølle 100 kr og en fiiiiin skammel med den fineste trekantsbroderi på til 30 kr.

Skabet skal have sat hylder i i stedet for bøjlestang. Så kan alle mine kreating stå deri.

Skamlen skal have malet benene og jeg tror den skal have en fin 50´er mintgrøn/blå farve.

Jeg beklager billedkvaliteten, men det er lige hvad I får pt.

IMG_2600IMG_2601IMG_2602IMG_2603

3 kommentarer:

  1. Novra, hvor fine ting. Jeg er især vild med skamlen. Heldige dig :-)

    SvarSlet
  2. WOW, den skammel er da fantastisk! Ja det er skabet også, men hold da kaje et arbejde der ligger i den skammel!

    SvarSlet
  3. ejjj for en lækker skammel.....!!!!

    SvarSlet