20 september 2009

Det var så denne weekend!!

Det er utroligt som weekender har det med at forsvinde ud i den blå luft.
Vi har været i Svendborg for at holde fødselsdag for min søde nevø, der blev 7 år.
Det var rigtig hyggeligt!!
Vi kom hjem idag, først på eftermiddagen.
Vi var alle trætte og søndagsugidelige, så vi lagde vores dovnedag ud med at spise pasta, pølser, bacon med ketchup og parmesanost, MEGET overskudsagtigt.....eller noget he he.
Derefter fik ungerne lov til at spille alt det Nintendo og pc de ville.
Jeg havde egentlig planlagt at skulle ligge på sofaen osv, men så syntes jeg egentlig at det var spild af søndag.
Derfor tog jeg mit træningstøj på og tændte for youtube. Jeg har nemlig fået mig en ny hobby, eller dille ;)
Den hedder "body combat" og er fantastisk!!!!
På youtube har jeg fundet det program vi følger i mit fitness center, så nu tager jeg "timen" herhjemme, når jeg ikke er i centret.
Ungerne ville pludselig være med, så de tog lige de sidste 20 min sammen med mig. Totalt sejt!!!
Da vi var færdige støvsugede jeg hele huset, lavede dej til boller og så gik jeg i bad.
Da jeg var færdig med badet, lavede jeg boller, kanelsnegle og pizzasnegle
Jeg synes pludselig at min søndag blev lidt mere aktiv end en dovnedag på sofaen :D
I kan lige få et par billeder af mit hjemmebag, dog ser det ikke så lækkert ud som hvis det var anrettet. Men det smagte nu godt :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar