20 september 2009

En lille halskæde....

Jeg er normalt ikke en der går med halskæde. På en eller anden måde kommer jeg altid til at se enten konet eller "tuttenuttet" ud.
Jeg har aldrig fundet DEN halskæde der gjorde det rigtige for mig.
En dag sad jeg og surfede på nettet og fandt en halskæde lavet af perleplader. Den forestillede en sløjfe.
Jeg elsker sløjfer, så jeg tænkte at den kunne jeg da selv lave.
Så rustet med en skål perler.....
















...gik jeg i gang med lave perlepladen til halskæden.
















Efter den var blevet strøget satte jeg to øksner i og en sølvkæde.
Jeg synes faktisk den blev ret god!!




Bare glem kvaliteten på billedet, da det er ret svært at tage "selv-billeder". Jeg beklager den slidte bluse, men fnuller træder virkelig frem i blitzlys he he.

2 kommentarer:

  1. for et utrolig kult smykke :D jeg elsker sløyfer :D

    SvarSlet
  2. Den er FIN :-) Glæder mig til øreringene!!

    SvarSlet