20 oktober 2010

Gaverne fra Janet…

Jeg er bare SÅ heldig. Jeg fik jo som sagt, en kæmpe gave igår af Janet. Janet er ejer af bloggen Mågårds midtliv. Det er en rigtig fed blog, så hvis du ikke allerede kender den, så tjek den ud. Det vil du ikke fortryde!

Nå men nu til gaverne, for jeg kan næsten ikke vente med at fortælle om dem :D

Jeg beklager på forhånd, men billederne er taget i dårligt lys og med Iphone, for mit kamera har lige givet op ;)

Jeg fik en rigtig fed bakke med alskens lækkerier:

-Elastik med læderhjerte oglækker knap

-hæklet sløjfehårspænde

-skønt blomsterophæng

-en pakke babuska servietter

-en uro(holder) fra Rie E.Larsen

-et lækkert stykke stof med træer på

-en skøn papirugle

-en lækker gul retrobøjle

I får lige alle billederne, men bær over med mig, kvaliteten er ikke i top, men jeg VILLE bare vise det frem. På et par af billederne, var der også en Gerda, der bare ikke kunne holde sig væk fra de fine ting he he.

uhjyu 005 uhjyu 006 uhjyu 007 uhjyu 008 uhjyu 009 uhjyu 012 uhjyu 014 uhjyu 016 uhjyu 017 uhjyu 018 uhjyu 019

Er jeg ikke bare totalt heldig?!!?!?!?!? TUsind Tusind tak, Janet. Jeg er VIRKELIG glad for den MEGET fine gave!!!

:D

1 kommentar:

  1. For herlige nygdelige gaver! Og så mye! Skjønner godt at du har gledet deg så mye. Ha en fin helg videre. Klem fra PiPa

    SvarSlet