16 februar 2010

Fastelavn er mit navn…

Endelig fik jeg tid til at lave et lille bitte indlæg. Jeg har simpelthen ikke haft tid til at gøre noget ved bloggen, men det skal der snart laves om på.

Jeg er ved at lave/ skrabe lidt sammen til en give away, så det tager jo også tid.

Nå men her får i lige et par fastelavnsdrenge. I er sikkert snart ved at være mættet af fastelavnsbilleder rundt omkring på de forskellige blogs, men I skla nu ikke snydes for nogle her he he.

Først får I Noah. Han var klædt ud som Darth Vader. Her ihuset er vi ikke så kreative mht at sy tøjet selv. Vi sværger til det fantastiske syntetiske ha ha.

faste 003 faste 004

Så kommer der lige et par billeder af Sander. Han var så skelet. Han syntes selv han var RET cool.

 faste 002 faste 001

5 kommentarer:

  1. Hvor forsvinder mine kommetarer hen??
    Skrækindjagende på den gode måde :-)) De er skønne at se på!

    SvarSlet
  2. Cool drenge du har. De ser ud til at være klar til at slå katten af tønden, og guffe et par fastelavnsboller.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  3. Kære Lise.
    Tilykke med fødselsdagen i dag. Det lyder som om du skal fejre dagen sammen med familien. Ha en rigtig god dag.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  4. Gratulerer med dagen, kjære Lise!
    Håper du få en vanvittig fin dag med familien din. :))
    Klem fra Pillepalle

    SvarSlet
  5. Tusind tak for tillykerne. Vi havde en hyggelig dag med brunch, gaver, og hygge. SKØNT!

    SvarSlet