24 februar 2010

I glas og ramme…

Jeg var ved at rydde op den anden dag og der fandt jeg en kasse med gamle rammer.

I den ene ramme sad der et bryllupsbillede af min mormor og morfar(som desværre ikke er her mere). Min mormor var den sejeste og mest skøre kvinde. Jeg syntes at deres billede trængte til lidt fornyelse, så jeg satte det koralfarvede Ricepapir i rammen. Jeg synes det er blevet rigtig forårsagtigt. SKØNT!

j 013 j 017 j 021

Derudover fandt jeg en kedelig hvid gammel ramme. Den trængte også til en lille makeover, så den malede jeg lige forårsgrøn og satte det grønne Ricepapir i og et Pragbillede(jeg skal have fundet et billede der passer bedre til helheden, men det var bare lige for at sætte et eller andet i ;))

birthday 003 Desværre er farven på billedet lidt gulligtm men det er fordi billedet blev taget i aftenlys. Farven er samme farve som det græsgrønne melamin fra Rice :D.

Og så skal I da ikke snydes for et billede af kreativt rod. Når jeg er i gang med med et projekt, så begynder jeg gerne på flere projekter samtidig. Det får I lige et billede af.

Her er jeg ved at lave et billede ud af en masse Pragbilleder(som skal males på efter tørring). Desuden er jeg ved at lave mine ovennævnte rammer. Hvem siger at man ikke kan multitaske?

j 016

1 kommentar: