15 april 2010

Endelig var jeg heldig…

Jeg er en af de personer, der jævnligt sidder og misunder alle jer, der får købt det ene fede retrobetræk/stof efter det andet i en eller anden genbrugsbutik. Det er snyd!!!! Jeg kan aldrig finde noget i de genbrugsbutikker jeg kommer.

MEN idag var jeg heldig. Jeg er hjemme med et feberramt yngstebarn og vi skulle så fordrive tiden. Derfor tog vi op i en genbrugsbutik, jeg aldrig har været i før. Den var VIRKELIG et hit. De havde det ene teaktræsmøbel efter det andet, lækre gamle fade OG retro dynebetræk. SØRME JA!!! Jeg var heldig at finde to rigtig fine betræk!

o 003 o 004

Er de ikke fine.

Desuden var jeg også heldig at finde en lækker pastelfarvet spand med vippelåg A la Vipp. Den kostede den nette sum af 25 kr i Kvickly.

Den vil passe perfekt ud til badeværelset.

o 006

6 kommentarer:

  1. Jo de er fine - er især vild med det blå:) Glæder mig til at se, hvad du får brugt dem til:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine Lise! Dejligt at du også kunne være heldig for en gangs skyld. :-)

    TUSIND TAK for den flotte vandringsgave! Fik den først i går, da jeg ikke har kunnet nå posthuset før. Eller dvs. nåede det heller ikke selv i går, lokkede Pierre derned. :-)
    Men tusind tak – hvor er det bare nogle lækre ting! Glæder mig rigtig meget til at bruge øreringene... Ligger desværre syg (igen!), men håber jeg snart kan få dem luftet. :-)

    Ha' en dejlig dag! Kh. Tine

    SvarSlet
  3. Jeg er sgu heller aldrig heldig!
    Hej Lise :-)
    Tusind tak for fugl og øreringe, nu har jeg 2 af de fine fugle og jeg er bare vild med dem begge.
    Øreringene er lige min farve :o)

    SvarSlet
  4. Håber Sander har det bedre? Hils ham -og de andre

    Der har du da været heldig, Lise! Måske du kunne overtales til at bytte et lillebitte bitte stykke af det blå til mit nye projekt :-))

    Vi ses snart!

    SvarSlet
  5. Gratulerer med superfunn! Synes, denne sofaen/sittekroken (??) blir kjempeflott. Spennende å se resultaten :)

    SvarSlet
  6. Tine og Gry: Det var så lidt, dejligt at I kunne bruge tingene.

    Mette: Sander er blevet frisk igen, tak :)
    Du må hellere end gerne få et stykke stof, det er bare en lille smule slidt, men mon ikke vi finder et stykke der kan bruges?

    God weekend til jer alle :)

    SvarSlet