15 april 2010

Nyt projekt…

Jeg er jo så heldig at have en mand, der i de fleste tilfælde, er med på mine skøre idéer.

Han er i denne tid blevet sat på endnu en opgave. Hans eneste betingelse for at han ville bygge dette for mig, var at jeg solgte de ting vi havde først.

Det har jeg så næsten gjort(jeg mangler lige eeeeeen ting ;))

I kan få et billede fra igår, som er begyndelsen til mit skøre projekt.

o 002

Hvad mon det er !??!?!?!?!?!??!?!

Det færdige resultat følger når det hele er blevet gjort færdigt!

5 kommentarer:

  1. En hjemmebygget med plads til at slænge sig!?:)

    SvarSlet
  2. Okay...ved ikke lige, hvor ordet 'sofa' forsvandt hen, men det var altså det jeg mente:)

    SvarSlet
  3. Jeg gætter på en løbegård til en hulens masse små dyr. :-) Hehe...

    Ej pjat, tror ligesom Malene det er en ordentlig flyder...? Glæder mig til at se resultatet!

    Kh. Tine

    SvarSlet
  4. Wow, det ser lovende ud :-) Kan vi lave massivt gruppepres på manden her i huset?

    SvarSlet
  5. Det ER en kæmpe sofaflyder. Den er blevet så fin.
    Jeg lægger billeder på senere :D

    SvarSlet