30 maj 2010

Rainy sunday…

Øv altså, det regner jo helt vildt!!

Der er ikke meget sommer over vejret idag. Jeg havde ellers en masse planer, som ikke kan fuldføres.

Thomas og ungerne har sovet i sommerhus i nat og kommer først hjem i eftermiddag. Jeg skulle have været til loppemarked på Ingerslev, men det er da lige til at skyde en hvid pil efter.

Jeg må jo bare finde på noget andet. Så er det heldigt at jeg forstår at hygge mig trods alt.

Jeg har lige lavet blødkogt æg, varmet rundstykker og lavet en rigtig lækker iskaffe.

Vh1 og Mtv kører på skift i baggrunden, imens jeg tjekker blogs osv.

Om lidt skal jeg ind og sy en kjole, som jeg heldigvis klippede ud til igår. Nu må vi se om jeg kan finde ud af det.

90_2202_0000  

Det er denne model fra Stof2000 jeg skal sy(Caroline, nr. 2202).

75_0155_0135

Jeg skal sy den i dette fantastiske koralfarvede jersey(også fra stof 2000).

Jeg har købt koralfarvet foldeelastik, så nu må vi se om jeg kan finde ud af at sy sådan noget på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar