15 maj 2010

Tiden går…

Puha jeg synes godt nok at tiden er begyndt at flyve afsted. Jeg når slet ikke at få opdateret min blog, hvilket jeg egentlig er ret træt af.

Jeg må simpelthen til at tage mig sammen, JA!

Jeg er dog lidt undskyldt, for vi har knoklet for at få lavet vores “kreaværelse” færdigt. Det er nu blevet færdigt og det er FIIIIIIINT!! Jeg lægger lige billeder ind en dag, hvor kameraet er blevet ladet op ;)

Desuden har jeg fundet en anden tidsrøver,i form af træning.

Vi er tre veninder, der er startet i fitness center. Vi går til spinning, Combat og Zumba. Det er SÅ fedt at der altid er nogen der kan sparke en afsted. Det gør vi 4 gange om ugen, så man er rimelig træt når man kommer hjem.

Jeg håber at få energien tilbage til alt det kreative, især når jeg har fået sådan et fint værelse til at udfolde mig i.

Lige nu burde jeg egentlig gå ind i min stue og tage en times zumba, men jeg gider ikke. Jeg skal til at sy en masse patchwork hexagoner sammen til et pude betræk(jo jo, jeg er skam også hoppet på den bølge. Min søster sagde at jeg godt kunne og det kunne jeg!)

Jeg har installeret drengene i deres senge og så holder de vist Nintendo DS maraton. Imens vil jeg sidde på mit kreaværelse(beklager det bliver nævnt så mange gange, men jeg er SÅ glad for det!!!!) og sy, imens jeg hører Mads og monopolet. NICE!!!

Kan I nu have en rigtig dejlig weekend :)

2 kommentarer:

  1. Ih, det lyder spændende (OG misundelsesværdigt:)) Glæder mig til at se billeder af krea-rummet. Sådan et vil jeg også ha':)
    God fornøjelse med sy-projektet!

    SvarSlet
  2. TAK :) Det skal nok blive spændende(selvom det tager en masse tid!
    Jeg venter lige på det perfekte lys til at kunne tage billeder af værelset.
    Gråvejrslys gør ikke noget godt for billeder.

    SvarSlet