26 juli 2010

Ode til min Iphone + en lille bitte kreating…

Der er ingen tvivl om at jeg elsker min iphone. Jeg har aldrig været så glad for et stykke teknik, som jeg er for min Iphone.

Den kan jo bare alle ting!!!

Nå men altså, jeg har fået en masse sjove apps, som er fantastiske.

Jeg har lige fået to igår, nemlig  “Ransom letters” og “Pocket Labeler”. De kan hhv. lave klippe-klistre bogstaver og gammeldags dymoskrift. Det er SÅ cool!!

I kan lige få et par eksempler:

.,.,.,., 002 .,.,.,., 003 

 .,.,.,., 005.,.,.,., 004

Er det ikke nogle fede apps?!?! Det synes jeg :D

 .,.,.,., 008

De lille kreating, der blev nævnt i overskriften, var bare denne meget enkle pude, jeg lige har syet af et gammelt juniorbetræk. Den er 68X68. Den er rigtig fin i dette mønster, især når den er så stor.

2 kommentarer:

  1. Tak for apps, de er fluks hentede til min elskede iPhone :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt! Det er så fedt at få nys om nogle nye :D

    SvarSlet