31 juli 2010

Nyt liv til en gammel stol…

Der skal ikke være nogen tvivl om at vores hjem er domineret af Ikea- og loppefund. Det er dejligt(og lidt af en udfordring) at kunne skabe noget hyggeligt ud af noget, der faktisk ikke har kostet ret meget. Bevares, jeg ville da købe nogle Eamesstole osv., hvis jeg havde råd, men det har jeg ikke. Derfor  søger jeg udfordringerne i at få noget godt ud af ting, der egentlig slet ikke passer sammen tids- og stilmæssigt.

Jeg har, for et stykke tid siden, opdaget en rigtig fed genbrugsbutik og den besøger jeg flere gange ugentligt, for at se om de har fået nye ting.

For et stykke tid siden købte jeg denne “7´er” stol til 40 kr. Jeg skyndte mig i Silvan og købte en fantastisk pastelfarvet lilla spraymaling.

Jeg har givet stolen to lag maling og den er blevet fantastisk!!

Dog kommer farven slet IKKE til sin ret på billedet, men det er en meget lys, støvet lavendelfarve.

Se lige hvor fin den er blevet!!!

popo 026 FØR; med malertape på benene ;)

  002 EFTER.

3 kommentarer:

  1. Uh glæder mig til at se den irl!! Ang. det malertape.. Forestiller mig stolen med hæklede "benvarmere" i striber.

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne være sejt!!!!
    Dog ville jeg ALDRIG have tålmodighed til sådan noget hækleri!!

    SvarSlet
  3. Hold da op - det har du gjort godt! Det er da virkelig blevet flot :)

    SvarSlet