04 august 2010

Høj på stoffer og sættekasser…

I denne uge er jeg startet på arbejde igen. Øv! Jeg ville meget hellere have ferie og dase rundt herhjemme sammen med familien.

Nå men skidt pyt, hverdagen kommer jo igen og det ved man ;)

Idag åbnede jeg vuggestuen, så jeg mødte kl 6.15. Jeg havde aftalt med mig selv at når jeg havde fri kl 11.30, så skulle jeg hjem og træne Zumba og Body Combat(har dem på DVD). Sjovt nok fik min pjækketarm en RIGTIG god idé.

Jeg fik mig selv overbevist om, at en smut-impuls-tur til Århus ville være MEGET bedre end den sure træning :D

Så jeg skyndte mig at køre til Århus. Ih hvor jeg hyggede mig!!

Jeg tog en tur ned gennem strøget og kiggede lidt butikker, tog en tur i box de lux(som faktisk var lidt rodet og kedelig idag!) og i Panduro. Jeg sluttede min tur af i Søstrene Grene, for at kigge efter sættekasserne, som Wenche har vist på sin blog.

l 001

Jeg købte to forskellige slags. De kan blive RIGTIG fine med lidt maling og tapet. De kostede hhv. 48 og 58 kr. Det er liiiiige til at holde til :D.

Da jeg var færdig i Århus, kørte jeg ud til Tilst for at komme en tur i Stof og Stil.

Jeg skulle bare købe noget stof til nogle flagranker, jeg skal lave til min vuggestue.

Pludselig fandt jeg DE perfekte monteringspuder til vores sofa, som skal fungere som ryglæn. Jeg købte 3 X  125X45.

Nu havde jeg jo liiiiiiige en undskyldning, for at købe noget mere stof.

Jeg gik helt amok og har nok også købt lidt for meget, men hey, stof kan man aldrig få nok af :D

ugga 001 ugga 003 ugga 004

Hvis jeg ikke er for træt i aften, så skal jeg i gang med pudebetræk. Uh det bliver så fint!!!

2 kommentarer:

  1. Åhh, bare vi lige havde snakket inden du skulle i stof og stil. Ville gerne ha haft noget stof med ;-)) Glæder mig til at se sætterkasserne.

    SvarSlet
  2. Ja øv, men jeg ringede jo til dig, men du gad åbenbart ikke snakke med mig, snøft!! ;)

    stoffet er FIIIIIIINT!!!

    SvarSlet