14 august 2010

ZZZzzzzz…

Idag har vi holdt weekend med stort W.

Vi har ikke rigtigt lavet dagens gode gerning, men vi har hygget os.

Sander og jeg startede dagen ALT ALT for tidligt, nemlig kl 6. Han vågnede og havde falsk strubehoste. Så vi satte os ud i haven en halv times tid, for at han kunne få vejret igen. Det var faktisk rigtig lækkert at sidde og nyde morgenroen, selvom den unge mand mente at han skulle snakke stilheden væk.

Vi startede dagen med at spise rundstykker og blødkogte æg, MUMS.

Derefter skulle vi ud og gå en tur i kolonihaveforeningen, her i området hvor vi bor. Vi havde nemlig besøg af svigermor, som havde sovet her fra igår til idag. Hun vil gerne have en kolonihave her, når hun går på pension til december.

Det var en blandet fornøjelse, fordi min præ-teenage ramte 7 årige havde et par eller 10000000 nedsmeltninger på vej ned til kolonihaverne(ak og ve jeg glæder mig ikke til de RIGTIGE teenageår!!)

UDover kernenedsmeltninger var det en god tur. Det var et helt idylisk område med de FEDESTE kolonihaver; ja faktisk i bedste boliglivs stil. Fantastisk.

Nå men på vej hjem fra turen ringede en af Noahs kammerater og spurgte om han kunne lege og det kunne han godt. (han er først på vej hjem nu og kl er 19.30 ;))

Sander og jeg gik hjem og spillede nogle spil og Thomas malede et GIGANTISK bord/bænkesæt vi har arvet fra Sanders børnehave.

Jeg var træt efter at have været tidligt oppe, så jeg lagde mig hen i hængekøjen. Sander fulgte efter og puttede ved mig. Der gik ikke fem minutter før han sov(jeg troede han lod som om, men den var god nok ;)).

Vi lå der ca tre kvarter og så stod jeg op. Han sov videre og lå der i to timer!!! Han må have været træt. Han hyggeputtede også bagefter, for han synes at hængekøjen er SKØN.

I får lige et par billeder:

qwe 001 qwe 002 qwe 003 qwe 004

Efter vores lur har jeg færdiggjort min 5 meter lange flagranke ud til min vuggestue. Det blev til 32 flag. Den blev rigtig fin. Jeg er næsten ked af at den skal derud at hænge, men jeg har lovet at den skulle komme derud snart.

popopop 025 popopop 029  popopop 032popopop 028

1 kommentar:

  1. Det lyder som en rigtig weekend! Glæder mig til at se den hængekøje - vil give min højre arm for den :-)

    SvarSlet