27 august 2010

Nye puder…

ENDELIG fik jeg lavet noget kreativt. Jeg har været bremset i form af en fantastisk omgang maveonde. ØV!

Endelig er jeg kommet ovenpå igen, så det er blevet til to kæmpe puder, aka. de nye ryglæn til vores gigant af en sofa. De måler 45 x 125 cm, så det var noget af et arbejde jeg blev sat på.

Jeg har aldrig syet puder før, så jeg blev faktisk ret glad for resultatet. Dog skulle der selvfølgelig være fejl derpå, men det må blive rettet en anden gang.

Jeg havde lavet (den franske!?) lukningen forkert. Jeg havde forlænget det forkerte stykke stof, så åbningen kom om på forsiden. Det må blive rettet på et andet tidspunkt.

Er de ikke blevet fine?!

   iko 010

iko 008

iko 009

2 kommentarer:

  1. WoW, Lise! De er jo blevet SÅ fede. Jeg elsker din måde at sætte farver og mønstre sammen på!

    SvarSlet
  2. Tusind tak min søde søster :)

    SvarSlet