18 august 2010

Regn, regn, regn og atter regn…

Ja, så kan vi igen kende det danske sommervejr. Regn med regn på. FANTASTISK……..eller……hmm…..

carambatack (Se lige dette fantastiske billede, jeg fandt på etsy, hos denne fantastiske sælger.)

Jeg synes faktisk at regn er ganske hyggeligt, når man er indenfor eller når man har det rette tøj på. Men når man har en masse man skal og er tvunget ud i regnen, så synes jeg faktisk ikke at det er særligt fedt.

Idag var en af de heldige dage, hvor jeg intet skulle, så jeg har været inde og hygget med min pc og en iskaffe. SKØNT.

Sander blev hentet tidligt idag, da han var til fødselsdag med børnehaven hos vores genbo. Jeg fangede ham ude på gaden, da de var på vej tilbage til børnehaven. Det var dejligt nemt og så slap jeg for regnen he he.

Det arme barn er på 3 mdr. vokset ud af sine gummistøvler, som blev købt med lidt mere end et normalt voksetillæg. HAn klagede sin nød til mig igår og jeg troede bare han drillede mig. Da jeg så bad ham tage støvlerne på, så kunne jeg godt se at den var helt gal.

Så idag måtte vi ud og investere i endnu et par gummistøvler. Han valgte nogle rigtig seje støvler, som jeg faktisk godt selv kunne tænke mig. De er rigtig fede!!

Se selv:

b 001

2 kommentarer:

  1. Øv for regnen. Har været gennemblødt 3 gange idag!! :-((

    Hvor er de fede de gummirøvsere (som L siger, der er vist noget han har misforstået) hvor har I købt dem?

    SvarSlet
  2. Surt!!! Det kan vi ikke bruge til noget!!!!

    Gummirøvsere ha ha!! Godt sagt, Luke!

    Vi købte dem i Kvickly. JEg gad nemlig ikke ned og blive gennemblødt i byen, så vi kørte i centeret i stedet.
    De kostede 129,-

    SvarSlet