15 september 2010

Lidt nye indkøb...

Kender I det, når man bliver super lykkelig af at købe noget? Det gør jeg. Er der en disciplin jeg er mester i, så er det shopping. Det er det bedste jeg ved hehe.
I kan lige få et par billeder af nogle ting jeg næsten lige har erhvervet mig og som jeg bruger hver dag.
Først mit nye ur. Jeg synes farven er så fed!!




Og så er der alle mine nye emaljevedhæng til mine øreringe. (beklager kvaliteten, iPhonen har været i brug).



Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Fedt ur og fine vedhæng. De kan da peppe enhver garderobe op.
    Har du selv lavet dem?
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hold da op det ur er da for fedt!!

    SvarSlet
  3. Tak :) Vedhængene er nogle jeg har købt. Jeg elsker dem. De kan jo sættes sammen på tusind forskellige måder. Fantastisk!

    SvarSlet