22 september 2010

Skøn onsdag med Gerda på skødet

Sikke et vejr der er idag. Det er jo fantastisk.
Jeg er hjemme og nyder at være alene.
Ungerne befalede mig til først at hente dem når de havde spist eftermiddagsmad. Det måtte jeg jo så adlyde, selvom jeg faktisk havde fri kl. 11.30.
Jeg havde en masse ting jeg ville lave, men det er ikke blevet til noget. Jeg har til gengæld læst to boligbøger, lavet mad til Gerda-katten, været ude at gå tur i haven med Gerda i sele, drukket en kæmpe iskaffe og tjekker nu blogs med en dejlig varm og sovende kat på skødet. Hvem siger at man altid skal have travlt i sin fritid?!?
Jeg har nu hygget mig alligevel


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Man skal sørge for at hygge sig! På den ene eller anden måde!

    Ps troede ike du kunne li' iskaffe mere :-D??

    Pps: står der skrevet på din hånd at du skal huske kæmpe gave til mig???

    Knus

    SvarSlet
  2. Nemlig. Jo ja kan godt lide iskaffe igen. Bare ikke for tit.
    Gave til dig!?!?!?!? Det tror jeg bestemt ikke. He he

    SvarSlet