29 september 2010

I glas og ramme…

Jeg har simpelthen haft så svært ved at komme i gang med alle de projekter jeg har liggende.

Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til noget som helst. Idag fik jeg endelig gjort lidt.

Jeg fik sat en masse rammer op, som jeg har haft liggende længe. Dog mangler der stadig billeder i nogle af rammerne. Det må jeg få gjort i morgen ;).

uddi 006

uddi 010 Her er et lille neonpink indslag til det sort/hvide billedunivers. Det er et klistermærke jeg har købt i 1000 ting i Århus, som jeg har klippet til og sat i Ikearamme.

 uddi 009Denne lille turkise finurlige fyr har jeg selv lavet i en keramiktime, da jeg gik på seminariet. Den er jeg egentlig ret glad for.

uddi 003

Jeg har helt glemt at vise mit sidste nye loppefund. Min turkise kommode. Den rummer en del af vores spil. Så er de nemmere at komme til. Den lille hylde der hænger over er også et loppefund. Den venter på en omgang pastel 50´er blå maling og noget ordentligt nips.

De alt for fede rammer, er nogle jeg har købt af Julie på Ingerslev. De er bare SÅ fine!!!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare lækker indretning, Lise! Rammerne - de sorte: Det ser rigtig godt ud, men synes der mangler billeder af mig (store billeder :-))

    Hele opstillingen med kommoden, Julies rammer og den lille hylde har jeg lige tabt mit hjerte til!

    SvarSlet
  2. Wow, hvor ser det godt ud! Er helt vild med skænken på det første billede. Og lækkert loppe-fund, den turkise kommode!

    SvarSlet
  3. TAK :)
    Den brune skænk er en jeg har købt på et loppemarked på Tåsinge for 20 !!!!!kr.

    SvarSlet
  4. Jeg er lige faldet over din skønne blog, og sikke et dejligt fund!
    Jeg har fluks meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig.
    Mvh. Ida

    SvarSlet
  5. Hej Ida.
    Tak for din kommentar og tilmelding. Jeg håber du vil kunne lide bloggen :)
    Kh Lise

    SvarSlet