31 marts 2010

Gavevandring….Ændring af regler(I hvert fald her på min blog)…

Jeg har set et par indlæg, rundt omkring på de forskellige blogs, hvor der er ønske om mulig ændring af reglerne i gavelegene.

Det vil jeg faktisk tillade mig at gøre her på min blog. Jeg elsker at udveksle gaver her i blogland. Jeg ved godt mine gaver slet ikke kan måle sig med alle de fine jeg har fået, men jeg laver noget jeg synes jeg kan finde ud af og som jeg synes er fint.

Jeg har lige modtaget to fine gaver fra Gry og Tine og jeg er med i en gavevandring hos Mia og Lone. Jeg elsker disse gavelege, men det er ikke helt fair regler, derfor vil jeg faktisk tillade mig at ændre lidt i reglerne. Jeg så en fantastisk idé inde på Tines blog og den er faktisk så god at jeg har tilladt mig at citere hende(håber det er ok). Hun skriver som forslag til gavevandringen…. :”

Jeg ville selv melde mig til mange flere hvis reglerne var anderledes (og jeg havde tilmeldinger).
For eksempel kunne de se sådan ud:
Jeg sender én gave til A, A sender en gave tilbage til mig, og opretter legen på sin blog. B melder sig til, og sender tilbage til A, og sender en gave til C osv. osv.
De kunne også se anderledes ud, men det jeg mener med det er; at forpligte sig til 3 gaver er for nogle lidt for meget. I hvert fald hvis de kun modtager 1 gave...

Det synes jeg er fantastisk, så derfor tillader jeg mig at bruge reglen her på Filles Blogballade.

Så Gry, Tine, Mia og Lone, jeg sender en gave tilbage til jer og så opretter jeg legen på ny her på bloggen. Jeg håber I synes det er ok!?

Jeg sletter det indlæg om gavevandring, som jeg skrev sidst og så opretter jeg et nyt.

5 kommentarer:

  1. Hvem kan ikke syntes det er ok? :) Sender min adresse på mailen
    Mivs

    SvarSlet
  2. Det var da en fed idé:-) mail sendt!

    SvarSlet
  3. Hej Lise

    Jeg kunne ikke være mere enig - super, at du er med på idéen.

    Hmm, mærkeligt. Jeg skrev til dig i går, men min kommentar er her ikke. Nå, men så skriver jeg bare igen.

    Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på at sende tilbage til mig ;o)

    SvarSlet
  4. Hej Lise,
    Sikke en god idé! Det tror jeg også jeg vil gøre. Har meldt mig til 3 gavelege (modtaget 3 fine gaver) Men kan ikke finde 3x3...9 stk. at sende til. Kun én har nemlig meldt sig :-(
    Jeg copy-paster lige noget af det du har skrevet her og adopterer fluks de nye regler, da jeg synes det er en aldeles og fair måde at gøre det på :-)

    Kram fra Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres respons. Dejligt at I synes det er en god idé(takket være Tine :))
    Gaverne til de ovennævnte i indlægget kommer nok ikke før efter påske, da jeg ikke kan komme på posthuset på lørdag. Jeg håber det er ok?!
    God påske

    SvarSlet