24 marts 2010

Hæklede kugler(Det lyder frækt, men er det ikke ;))…

Ja det er lidt svært at finde en passende overskrift, så I måtte få den serveret sådan her :D

Jeg har været hjemme i 3 dage og passet MEGET sygt yngstebarn. Han har kastet op i 3 dage og har haft næsten 41 i feber. Han er blevet SÅ tynd og det var han endda i forvejen.

Heldigvis går det lidt bedre idag. Han har ikke så høj feber og ser ikke syner mere. Nu ser han Ramasjang og snakker. SKØNT! Det er ikke til at børe når de er så syge.

For at fordrive tiden havde jeg sat mig for at skulle lære at hækle kugler efter Puks fantastiske vejledning. Jeg har bare ikke kunnet knække hæklevejledningen(det har vist noget at gøre med at min logiske tankegang er ikke-eksisterende!!)

MEN igår knækkede jeg den. Jeg har vist overproduceret, men nu kan jeg opskriften i hovedet. Jeg synes de er blevet lidt cool. Jeg har hæklet dem i neonfarvet garn fra Kvickly. Det er vist det mest syntetiske garn jeg kunne komme i nærheden af, men skidt pyt når det ikke er til beklædning.

Jeg har ikke lige fået hæftet enderne endnu, men når det er gjort har jeg en lille plan med dem. Jeg lægger et billede på senere. Nu vil jeg lige nyde min nylavede iskaffe, inden jeg vil ind og hæfte ender.

Hav en god dag :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine Lise.
    Jeg har også været hjemme i tre dage nu. Første dag med dreng med mellemørebetændelse, næste med feberbaby og mellemøre-plaget dreng. I dag med mig selv på penicilin og bihulebetændelse. Nu får det forhåbentlig snart en ende, så vi kan komme afsted på påskeferie... :O)
    God påske til dig og dine.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Tak Malene. Jeg er glad for at jeg endelig fik knækket koden.
    Rigtig god bedring til jer alle der hjemme. Det er da bare træls når så mange i familien er ramt.
    Hav en rigtig god dag :)

    SvarSlet
  3. Hej Lise
    Hvor er dine kugler fine (tihi)! Du skal da skrive til mig, når du laver sådan et fint link til mig:) Smart at pynte op med kuglerne. Det ser godt ud.
    KH Puk

    SvarSlet