03 marts 2010

Hvor er jeg bare heldig…

Jeg er simpelthen så imponeret over alle de kreative sjæle, der findes i blogland.

Jeg bliver dagligt inspireret af alle jeres fantastiske ting.

Jeg har været så heldig at modtage to gaver fra to skønne bloginder.

Jeg vandt en fed ekstrapræmie i Faster Mettes give away. Nemlig en skøn lille pung i nogle fede farver. Se lige her, er jeg ikke bare heldig????

hu 002  hu 003Den er ikke ens på begge sider og det er jeg helt vild med. Sikke skønne stoffer!!

 

hu 006Her er pungens foer. Jeg er simpelthen så glad for den.

Desuden var jeg så heldig at deltage i en skøn giveaway hos Malene. Hun havde lavet den fedeste patchworktaske. Den er jeg også bare super super glad for!!!

hu 008Se lige her, er den ikke bare fin?!?!?! hu 009 Her har jeg lige vendt foeret ud af tasken, så I kan se det fine stof.

Tusind tusind tak til jer begge. Det er nogle SKØNNE ting jeg har modtaget.

Til jer, der læser med, TJEK LIGE MALENES OG METTES BLOGS UD!!!!

Og i forbindelse med at jeg har deltaget i Malenes gavevandring, så sender jeg stafetten videre til de to første, der skriver en kommentar. Håber I vil deltage i legen.

3 kommentarer:

  1. Ja det vil jeg :-)) Det er godt nok nogle fede ting du har fået. Tager du dem med fredag, så jeg rigtig kan beundre dem.

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for at du kan li' tasken.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  3. Hei, så hyggelig blogg du har. Jeg vil bare en tur innom for å takke for kommentaren til min giveaway. Hit kommer jeg gjerne innom igjen. Masse hilsen Turid

    SvarSlet