24 marts 2010

Lidt arbejdsmusik...

Der er ingen tvivl om at jeg ELSKER musik. Nogle gange tror jeg faktisk at resten af familien er ret trætte af mig, for jeg har en radio i samtlige rum i huset. Nogle gange slæber jeg min bærbare med ud i køkkenet for at høre youtube. Det er sådan en fed side, hvor jeg laver en playliste ud fra alt det musik jeg elsker. Lige for tiden hører jeg meget disse numre, som jeg vil dele med jer. Det er jo altid godt med musik, når man skal være krea.

Emiliana Torrini - Jungle Drum

Ginger Ninja - Bone will break metal

Fallulah - Bridges

Ellie Goulding - Under the sheets

Turboweekend - Something or nothing

Jeg linker til Youtube. Jeg ved ikke hvordan jeg sætter små gadgets ,hvor den viser et lille billede  man bare skal klikke på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar